Як міліція ходить у поїздах

Лавочне-Львів

Сьогодні вашому автору довелося побувати на озері, яке має назву Задорожнє. Про саму водойму я розповім у найближчих статтях, а у цій статті буде йти мова про неприємний випадок, який мені довелося побачити у місцевій електричці.

Що саме сталося, як виходити із цієї ситуації людям та інше читайте далі.

Ситуація неприємна, тому що має бути у нашій країні якась справедливість і якщо ми хочемо до Європи, то повинні хоча б якось намагатися до неї прагнути.

Що саме сталося?

Ваш автор з товаришами їхав додому у електричці за напрямом Лавочне-Львів, ми собі в магазині купили пива і коли один з друзів відкоркував пиво і хотів дуже пити, бо у вагоні була сильна спека, то до нього підійшла бригада міліціонерів і почала щось там говорити і тупо приставати.

Ваш автор сидів поруч і тільки за цим всім уважно спостерігав. Товариш признався що так, він пив пиво, це за новим законом порушення і якщо я не помиляюся світить адміністративним штрафом.

Ясно, він винен, але ситуація яка відбулася потім мене дуже обурила. Товариш то мій відмазався витягнувши посвідчення якесь навіть не знаю яке, але прикол у тому, що ці ж міліціонери минали бабусю, яка продавала пиво, соломку і так далі.

Не бачити і не чути її було неможливо.

Скажіть, це нормально? Як людина може не купити пиво у спеку? Це ж читається. І ще міліціонери, які були з дубінками, щось там розказують?

Також читайте:   Ремонтні роботи на вулиці Промисловій киплять

Ви порядок у вагонах забезпечте, а не приставайте до всіх до кого попало. Це ж не п’яні виходки чи масове розпивання горілки?

Міліонери ще раз так з чотири проходили повз нас, ми вже пива не пили, але так вже вони хотіли нас хапнути. До речі, традиційного представлення своєї особистості вони так і не зробили, що мені нагадує про посадове порушення.

Ясно, що зараз у мій адрес полетить велика порція критики, але ви і мене зрозумійте. Люблю я справедливість і все має бути чесному. Жаль, що подібне відбувається рідко, але, що маємо то маємо.

Ми звісно що порушили правила, але що це за фігня з продаванням пива? Чесно кажучи, набридли оті брєдні. Порядок має бути і тоді пасажири будуть не зловживати законами.

Що я ще подумав. От ви гляньте у вагоні, де ми сиділи чи є там попередження про те, що не можна вживати алкогольних напоїв. Я звісно, що це знаю , але уявіть що ви іноземець, як він може зрозуміти чи можна пити пиво чи ні.

Робити потрібно у такій ситуації одне, відстоювати свої права і вказувати кривдникам на їхнє місце.

І ми ще до Євро-2012 наближаємося?

Коли ми вже будемо жити як треба?

Автор статті: Vorobus.



Також раджу прочитати:

коментарів - 30 може ще щось напишете?

  1. Stakeholder 20.06.2011 пише:

    Ну це старий-добрий мусорський маразм, хапати тих хто вживає а не тих хто продає), так було з травою, а тепер для них взагалі лафа, пиво продавати можна абсолютно легально, а от пити його там де його продають вже заборонено)) как гаварицца: Welcome in Ukraine))

  2. Sas 20.06.2011 пише:

    А які ще правила порушувала бабуся з пивом (крім відсутності ліцензіі)? Думаю, що крім пива у електричці продавали і воду?

  3. Sas 20.06.2011 пише:

    p.s. Ми ніколи не будемо жити “так як треба”, це утопія.

  4. Vorobus 20.06.2011 пише:

    Sas пише: А які ще правила порушувала бабуся з пивом (крім відсутності ліцензіі)? Думаю, що крім пива у електричці продавали і воду?

    А більше і нічого не треба. 👿

  5. Поросёнок Пётр 20.06.2011 пише:

    Відсутність ліцензій і прав на продаж, це вже справа податкової міліції а не “бдітєлєй парядка”
    А на рах, – а чого до мене причепились а он до тої бабуськи ні – любий Автор, а чи не папахіваєт тобі то гниллю. Завжди в школі не любив таких гамнюків, яких застукали на тому що вони списують, то він підар ще пів класу здасть бо його невдаху попалили…
    Справедливості він прагне…а про те що незнання законів не звільняє від відповідальності ти теж незнаєш?…цікава позиція
    Іноземцю…якби він такий там був – думаю б просто поясніли що – ніззя…і то факт!

  6. Vorobus 20.06.2011 пише:

    Поросёнок Пётр пише: а чи не папахіваєт тобі то гниллю. Завжди в школі не любив таких гамнюків, яких застукали на тому що вони списують, то він підар ще пів класу здасть бо його невдаху попалили…
    Справедливості він прагне…а про те що незнання законів не звільняє від відповідальності ти теж незнаєш?…цікава позиція
    Іноземцю…якби він такий там був – думаю б просто поясніли що – ніззя…і то факт!

    Знаю все, але коли на одне очі закривають, а інші речі ні, то “дуже добре”. Автора не застукали на розпитті пива.

  7. Поросёнок Пётр 20.06.2011 пише:

    Не бачу, в чому проявляється твоя боротьба за справедливість…
    В тому що твоїх другів хотіли прихватити, а бабусьці нічого не сказали і не напінали по жопі? Ото б було тобі мабуть весело якби їй руки заломували 😉 Та й очевидно що з вас можна було ну принаймі більше збити ні ж з неї, тому вони все правильно зробили, ІМНО ;)))

  8. Gena Bukin 20.06.2011 пише:

    Поросёнок Пётр пише: Відсутність ліцензій і прав на продаж, це вже справа податкової міліції а не “бдітєлєй парядка”
    А на рах, – а чого до мене причепились а он до тої бабуськи ні – любий Автор, а чи не папахіваєт тобі то гниллю. Завжди в школі не любив таких гамнюків, яких застукали на тому що вони списують, то він підар ще пів класу здасть бо його невдаху попалили…
    Справедливості він прагне…а про те що незнання законів не звільняє від відповідальності ти теж незнаєш?…цікава позиція
    Іноземцю…якби він такий там був – думаю б просто поясніли що – ніззя…і то факт!

    Читаю я дискусію із автором і у мене заклалася думка, що Петрик може працює у правоохоронних органах і ходить по поїздах. Що ти так їх захищаєш? І що з того що автор і його колеги взяли пивця. Взагаліце дибільне правило не пити у поїзді, не купляти алкоголь після 10. Це ж смішно.
    І взагалі що би органи правопорядку би зробили їм? Висадили би з поїзда?
    А на рахунок продажу напоїв, то цілком згоден, якщо вже порядок то порядок, а не дурдом якийсь.
    Ковбасу не носили? 😀

  9. Vorobus 20.06.2011 пише:

    Поросёнок Пётр пише: Не бачу, в чому проявляється твоя боротьба за справедливість…
    В тому що твоїх другів хотіли прихватити, а бабусьці нічого не сказали і не напінали по жопі? Ото б було тобі мабуть весело якби їй руки заломували Та й очевидно що з вас можна було ну принаймі більше збити ні ж з неї, тому вони все правильно зробили, ІМНО ))

    нічого вони би не зробили, хіба що пиво би забрали. 8) До речі, там пів вагону мало пиво і щось ні д оокго більше не приставали.

  10. Поросёнок Пётр 20.06.2011 пише:

    Vorobus пише: До речі, там пів вагону мало пиво і щось ні д оокго більше не приставали

    То якраз те, про що я казав – чого це ви до нас причепились – он вони теж пиво пють і ви їм нічого не кажете ;))))
    Бо треба відповідати самим за себе, а не дивитись чого в когось краще, чи комусь більше повезло ніж тобі.
    Н уале то таке, ваші проблеми-ваші справи
    На мою думку то не є дуже, як то кажуть “благородно”.

  11. Student 20.06.2011 пише:

    Закон є закон, але ті хлопці в кашкетах що патрулють вулиці, вагони поїздів шукають тільки лошків, з яких бабло збити можна було б… а не слідкують за порядком… впринципі ви порушили закон, але ж не кіпішували, дибошу не робили, не було грандіозної п’янки де ви заважали б людям, то можна було б прикрити очі на то, так як вони роблять коли справді якась компанія випивших молодиків дибуширить, обходять їх стороною так щоб випадково тягля не хапнути… скільки раз спостерігав такі ситуації… А взагалі якщо в такій ситуації з хлопаками в міліцейській формі нормально поговорити, то підуть вони собі спокійно своєю дорогою, а якщо ж ти лох, а ще й до того спробуєш бурити, то прийдеться розкошелитись на пару гривень, ще й можуть по нирках надавати, звичайно не при людях.
    Поросёнок Пётр, а ти чого на Воробуса наїхав? автор просто не до кінця розкрив тему, бо реально менти вибирають де їм вигідніше… і так само дістаються до бабусь, які торгують с/г продукцією привезеною з села щоб заробити якусь копійчину, бо держава ніфіга не дбає про людей, а можновладці тільки турбуються про свої кишені. Не виключено, що конкретно ця бабуся зі статті вже дала хабаря їм, от вони і минули її спокійно.

  12. Gena Bukin 20.06.2011 пише:

    Поросёнок Пётр пише:
    То якраз те, про що я казав – чого це ви до нас причепились – он вони теж пиво пють і ви їм нічого не кажете )))
    Бо треба відповідати самим за себе, а не дивитись чого в когось краще, чи комусь більше повезло ніж тобі.
    Н уале то таке, ваші проблеми-ваші справи
    На мою думку то не є дуже, як то кажуть “благородно”.

    Я вважаю що пиво не є аж таким напоєм щоб за нього аж так штрафували. Петрик а тобі скільки років? А може Воробус мав безалкогольне пиво? І що тоді? Облом?
    😕

  13. Чвертка 20.06.2011 пише:

    Я з колєгами недавно їхав і ми пили чвертку і що з того? 😀 😆 😆 😆

  14. Student 20.06.2011 пише:

    Gena Bukin пише: Петрик а тобі скільки років?

    думаю не багато,

    Завжди в школі не любив таких гамнюків, яких застукали на тому що вони списують

    , мабуть недавно школу закінчив…

  15. Student 20.06.2011 пише:

    Чвертка пише: Я з колєгами недавно їхав і ми пили чвертку і що з того?

    при правильному підході можна і літру випити )))) головне не перегинати палицю і своїй поведінці

  16. Чвертка 20.06.2011 пише:

    Student пише:
    при правильному підході можна і літру випити )))) головне не перегинати палицю і своїй поведінці

    Повага від мене, а оці скиглення Петрика мені також здаються кумедними. Не будьте всі такі правильні.
    🙂

  17. данило 20.06.2011 пише:

    я вчора прийхав з карпат з класом в електричці і в тамборі міліція з гапатою 👿 👿

  18. Поросёнок Пётр 20.06.2011 пише:

    Student пише: Поросёнок Пётр, а ти чого на Воробуса наїхав?

    Читай уважніше, студєнт, чи слова – на мою думку, ІМНО, – по дефолту пропускаються?

    Gena Bukin пише: А може Воробус мав безалкогольне пиво? І що тоді? Облом?

    Воробус писав відразу – що він взагалі нічого не вживав;)

    Чвертка пише: Повага від мене, а оці скиглення Петрика мені також здаються кумедними.

    Ну да, скиглення…А ти ж справжній МУЖИК ;D, що респекти висловлюєш за кількість випитого бухла і нік в тебе відповідний. Полюбому крутість вимірюється таким показником, маладєц;)
    А років, зачєм вам ета знать скільки років? 😉

  19. Поросёнок Пётр 20.06.2011 пише:

    Дружні ви рєбята ;))) Сподобалось мені
    Ладно мужики, шось ви довго переварюєте
    Продовжимо пєрєстрєлку вже в інших постах, бо цей я мабуть вже незнайду якщо закрию 😉
    Я снімаю хДДД звідси

  20. Student 20.06.2011 пише:

    Поросёнок Пётр, ні, не пропускаються, IMHO було в твоєму другому повідомленні, а в першому ти вчиш як жити людей

    Справедливості він прагне…а про те що незнання законів не звільняє від відповідальності ти теж незнаєш?…цікава позиція
    Іноземцю…якби він такий там був – думаю б просто поясніли що – ніззя…і то факт!

    а з іноземця ще би більше здерли…

    Респекти не за кількість випитого, а за то що можна погуляти нормально, нікому не нахамити, не нашкодити і не мати ніяких проблем з законом! Бо нахлятися зможе будь хто, але спиртне відбиває мозок, збільшується поріг страху і в такому стані можна наробити хто зна чого, а тримати себе в руках і просто гарно повеселитися далеко не кожен зможе…

  21. Stakeholder 20.06.2011 пише:

    А взагалі якщо в такій ситуації з хлопаками в міліцейській формі нормально поговорити, то підуть вони собі спокійно своєю дорогою, а якщо ж ти лох, а ще й до того спробуєш бурити, то прийдеться розкошелитись на пару гривень, ще й можуть по нирках надавати, звичайно не при людях.

    Ну ти пісєц крутий мен))), може розкажеш як не бути лохом і як базарити з мусарами? 😀

  22. Student 20.06.2011 пише:

    Stakeholder, та ні, ніякий я не крутий… просто є люди які все віддадуть тільки щоб їх не чіпали і не важливо хто правий, а хто ні в даній ситуації…

  23. Архіваріус 20.06.2011 пише:

    Гниль сидить у нас самих. Державні закони ми так само не виконуємо як і наша Верховна Рада. А от як поїдемо за кордон, то вже знаємо які є закони, і що їх порушувати не можна, а от у своїй країні – будь ласка, плювати на наші закони. А мусора просто тупо виконують свої обв’язки. 😀

  24. hemchuk 20.06.2011 пише:

    Архіваріус пише: А мусора просто тупо виконують свої обв’язки. 😀

    Де ж вони є, коли дійсно потрібна допомога? Вони чомусь не помічають, як на вокзалі у заробітчан забирають гроші, крадуть гаманці, особисті речі, як в тричі дорожче перепродуються квитки і т.д.….А от людину із пляшкою пива вони бачать за кілометр! Особисто я, нічого страшного у цьому не бачу 😕
    немає до нашої міліції ні поваги, ні довіри – це жахливо, але факт!

  25. Архіваріус 21.06.2011 пише:

    hemchuk, Те, що міліція не виконує свої обов’язки прикрий факт. Але це все залишки совкої системи, яка ще не згинула до сьогоднішніх днів.В міліцію іде служити всякий непотріб і шушваль, а от чесна людина до них не йде. А якщо ми хочемо бути цивілізованою нацією, то закони потрібно виконувати, а не кивати на поліціянтів. 😀

  26. данило 21.06.2011 пише:

    ті мусара самі бухі лзять

  27. Stakeholder 21.06.2011 пише:

    Архіваріус,

    В міліцію іде служити всякий непотріб і шушваль, а от чесна людина до них не йде

    ну яка б міліція престижна не була інтелігент туди наврядчи піде служити, просто з них там повинні дурь вибивати, а не заражати нею, а в нас що в МВС що в амрії один бидло-совок, ним тхне ще у військоматі, якесь схрещення рагулізму і рюсского міра

  28. hemchuk 21.06.2011 пише:

    данило пише: А якщо ми хочемо бути цивілізованою нацією, то закони потрібно виконувати, а не кивати на поліціянтів. 😀

    Погоджуюсь на 100%

    Але ж закони повинні виконувати ВСІ! Від президента до домогосподарки, а не вибірково! От скажіть, чому не сидить за гратами екс-мер Києва – Омельченко – він збив на смерть людину! І таких прикладів можу навести багато

  29. PVS 21.06.2011 пише:

    Stakeholder пише: яка б міліція престижна не була інтелігент туди наврядчи піде служити

    не факт… якщо чисто випадково прилетить НЛО і нагадає нашій міліції, що вона повинна знаходити злочинців, а не вибивати признання з першого-ліпшого бомжа, то на посадах слідчих цілком імовірно можуть опинитися люди з осмисленим виразом обличчя.

Залишити відповідь до Поросёнок Пётр Скасувати відповідь

Ваш email не публікуватиметься.


*