Чи варто мені продовжувати змагання у блогобитві? - Блог про Львів

Чи варто мені продовжувати змагання у блогобитві?

Стоп, блогобитва!!!

Як відомо, наш блог бере участь у блогобитві, яку організовує сайт Український інтернет.

З самого початку ці змагання мене зацікавили, бо дійсно хотілося подивитися що люди думають про мій блог і про інші подібні інтернет-ресурси. Та і прикол познайомитися з новими людьми, з новими ідеями і так далі.

На черзі півфінал, у якому ваш автор змагається із журналом Пробудження.

Вчора адміністратор сайту, який проводить конкурс оголосив попередні результати, які мене чесно кажучи, дуже здивували і змусили мене задуматися над багатьма речами.

Зараз про все це по-порядку.

Я програю, і, як там написано, з великим відривом. Аж самому смішно стало, як так може бути. Ще день тому я переважав свого суперника з великим відривом і тут така новина.

Чи варто взагалі брати участь у таких конкурсах?

Вчора я активно дискутував із адміном сайту «Український інтернет». Не гоже жалітися, плакати що програєш, але якщо будеш просто мовчати, то згодом від подібних справ можуть постраждати учасники другої, третьої, сотої блогобитв.

Це не діло таким от чином визначати переможця, бо всі ми знаємо, що соціальні мережі – це велика сила. І якщо ваш автор має у друзях там так з людей 100-200, то суперник має більше тисячі. Хто переможе думаю всім зрозуміло.

Так і сталося у моєму випадку. Ні в якому разі я не хочу звинувачувати мого суперника у брудній боротьбі, бо доказів у мене нема, а лише здогадки. Також є об’єктивні причини за якими люди чи людина можуть голосувати проти мене та на широкий загал їх виносити не буду.

Хто знає про кого і про що я, той здогадається.

На перших порах після оголошення попередніх результатів я по гарячих кроках хотів знятися з блогобитви. Це зробити досить просто.

Також читайте:   Нечесні продавці на онлайн аукціоні Aukro

До речі, подібна думка була ще і у чвертьфіналі, коли мене масово почала наздоганяти моя суперниця. За якусь годину я вже програвав.

Вчора адмін висловив мені досить цікаву думку, цитую: «То що – людей з друзями до участі не допускати? А свої голоси ти як отримуєш? Не з друзів, не з ВКонтакту коханого? Переходів з твого сайту утричі менше, ніж з сайту Пробудження. Питання?».

От що ви можете сказати на цю річ? Я змовчав, бо не люблю я тих сварок, обзивань один одного і так далі.

Соціальні мережі я спамив, але не так масово, навіщо всім пропонувати за мене голосувати, якщо це і так може до люду не дійти, та і в спам воно може потрапити. В новинах була фішка, щоб підтримати мій блог, а чому б і ні. Люди ж його активно читають і знають з ким вони мають справу.

Вчора я ще раз все обдумав і вирішив зробити наступні кроки. Хтось може скаже, що я гарячкую, але ні.

До оголошення результатів півфіналу я ще буду, а от опісля якщо я програю, то мене у блогобитві більше не буде.

Тому сміло, або Моторний блог, або Львів-перлина України вже може готуватися до дострокового отримання призу за третє місце.

Набавився я вже, наступного разу як буду брати участь у різних конкурсах добряче подумаю чи вартує це робити.

І насамкінець, шановні користувачі блогу, якщо ви дійсно хочете підтримати мій блог у боротьбі за вихід у фінал змагань, голосуйте за блог Воробуса тут.

Дякую за увагу!!! Ми працюємо для Вас, читачі!!!

Автор статті: Vorobus.



Також раджу прочитати:

коментарів - 44 може ще щось напишете?

  1. Пан П 22.06.2011 пише:

    Воробусе нема чого здаватися, головне не перемога, а участь. Програеш файно, виграеш теж файно, і так само я, виграю – файно, не виграю – теж файно 🙂

  2. Пан П 22.06.2011 пише:

    Та просто краще мати 100 друзів ніж 100 Євро 😉

  3. Arwenita 22.06.2011 пише:

    Змагання і конкурси – то звичайно, справа благородна. Але, мабуть, не тут і не в наші часи. То у совдепії було – перемагає найсильніший. Лозунг залишився, а нутрощі зазнали такої мутації, що де там генній інженерії з її дитячими забавками про ГМО. Я веду до того, що брати участь у будь-якому конкурсі, в якому тобі здається, що ти у крайньому випадку будеш близький до перемоги, можна і навіть треба. Якщо є талант – його треба показувати обличчям, хоча цей блог і так яскраво видно. Просто більш за все бісить те, що у більшості випадків конкурсів різного гатунку п”єдестал виявляється зайнятим ще до оголошення офіційних результатів. Бо хтось дав більше грошей за свою “перемогу”, хтось – близький друг адміна або організатора замагання, його брат, сват, кум і так далі. Через це і опускаються руки. А навіщо з трусів вистрибувати, якщо ти викладешся на повну, а переможе все одно той, у кого більше… не розуму, а самі знаєте чого.
    Про соціальні мережі взагалі окрема розмова. Колись брала участь у фотоконкурсі. Ясний день, що перемогла дівчина, у якої прихильників чоловічої статі було тисяч 10 у друзях. Після того я якщо й беру участь в якихось конкурсах, то наперед знаю, що проливати сльози через несправедливість не буду. Бо попереджений – значить озброєний
    Що тут взагалі говорити… Моя думка – я б заборонила голосування як таке, а переможців визначали б судді – обране жюрі. Їх звичайно теж можна підкупити, але тут можна було б хоч на щось сподіватися.
    До речі, журнал Пробудження – то випадково не сектантсько-релігійне видання? В Херсоні є схожий, називається “Пробудитесь!” 🙂

  4. Gena Bukin 22.06.2011 пише:

    Воробус програє? Та не може такого бути!!!! Точно були якісь фальсифікації!!! В мене вся сім’я за автора голосувала цього блогу голосувала!!! Як так? Та не може бути?

  5. Архіваріус 22.06.2011 пише:

    Пан П, А ще краще мати 100 000 євро. І не годиться Воробусу ганебно втікати і показувати свою недолугість. 😀

  6. Arwenita 22.06.2011 пише:

    А взагалі, головне, щоб тобі подобалося те, чим ти займаєшся як блогер, і друзі підтримували, і читачі отримували задоволення. А все інше – відносне 8)

  7. _Inna_ 22.06.2011 пише:

    Як програє? це не помилка? ці події мені нагадують помаранчеву революцію. особисто знаю ігор завжжди відкрвиає нові таланти і читаю цей блог тому що він незалежний

  8. Чвертка 22.06.2011 пише:

    Пан П напевно підкупив свої виборців? 😈 😈 😈

  9. Пан П 22.06.2011 пише:

    Arwenita Пробудження та Пробудись трохи різні слова. Нічого спільного журнал Пробудження з тими товарищами (свідками Єгови) не має.

  10. Kiler 22.06.2011 пише:

    Взагалі голосування через В Контакті це фігня, погоджуюся з Arwenita. Я голосував за Воробуса, автор правильно робить що знімається з конкурсу, нащо йому взагалі був цей конкурс?
    Він і так авторитетна людина і своїми порадами допоміг не одній людині!!!!
    Сам прикол би порадив автору що якщо він вийде у фінал також знятися із конкурсу, втерти всім носа таким чином!!! 8) 8) 8)

  11. _Inna_ 22.06.2011 пише:

    Пан П, а ти сам часом не з тої “партії” бо твій журнальчик “папахіваєт” їхньою туфтою 😀

  12. Пан П 22.06.2011 пише:

    _Inna_ пише: Пан П, а ти сам часом не з тої “партії” бо твій журнальчик “папахіваєт” їхньою туфтою

    Я позапартійний птах, а мій журнальчик пахне дуже смачно 🙂

  13. Пан П 22.06.2011 пише:

    Він є тематичний і присвячений мистецтву, психології та різним релігіям, однак не належить до жодної з релігійних течій і тим більше сект 8)

  14. Пан П 22.06.2011 пише:

    _Inna_ пише: Як програє? це не помилка? ці події мені нагадують помаранчеву революцію. особисто знаю ігор завжжди відкрвиає нові таланти і читаю цей блог тому що він незалежний

    Щодо чесності голосувань то за мій сайт (Журнал Пробудження) голосує багацько різних Львівських психологів, митців та всі Львівські езотерики (ото вже страшне слово написав). А як хочете, щоб Воробус переміг то голосуйте за його сайт і всьо буде чьотко 🙂 Боротьба чесна.

  15. _Inna_ 22.06.2011 пише:

    а на шо дивиться організатор конкурсу? це ж зразу відомо що конкурс папахіваєт, я і мої подруги любимо Воробуса і всі за нього. А пан П щось виписує не знати що, цікаво як він народ затягнув за нього голосувати, напевно за тебе голосували боги?

    P.S. у цій ситуація якщо серйозно шкода Ігора, нічого Воробус ми знаємо що ти кращий!!!!!!

  16. _Inna_ 22.06.2011 пише:

    Пан П, не забудь додати до того списку всіх свідків Єгови, алкоголіків та інших туніятців 😆 😆 😆

    P.S. доречі я сьогодні буду писати всім своїм друзям вконтакті, однокласниках та інших соцмережах та чатах щоб голосували за воробуса!!!!!!!

  17. Пан П 22.06.2011 пише:

    Ага саме так – багаторукий Шива з Брахмою, ще Перун та Зевс – всі за журнал Пробудження 😀 😀 😀

  18. Пан П 22.06.2011 пише:

    А Воробус кращий полюбе 🙂

  19. Kiler 22.06.2011 пише:

    Пан П пише: А Воробус кращий полюбе

    А чого автор засумував? Що він нічого не пише? Слава Воробусу!!!
    Ми все зробимо щоб ти переміг бачу народ підписується, всі за тебе!!! Що там того пана П обігнати? Та нема що 🙂

  20. Пан П 22.06.2011 пише:

    _Inna_ пише: Пан П, не забудь додати до того списку всіх свідків Єгови, алкоголіків та інших туніятців
    P.S. доречі я сьогодні буду писати всім своїм друзям вконтакті, однокласниках та інших соцмережах та чатах щоб голосували за воробуса!!!!!!!

    То вже Воробус мене теперка одною лівою пережене, як за нього такі хфайні дівки будуть агітувати 🙂

  21. _Inna_ 22.06.2011 пише:

    Пан П, телепню, не хвайні дівки, а Інночка і з великої букви. Хто вас таким манерам вчив? Навчися з дівчатами розмовляти!!!! 😛 😛 😛

    P.S. Пан з такими манерами хоче виграти блогобитву та він третє місце не займе!!!!!

  22. Пан П 22.06.2011 пише:

    _Inna_ пише: Пан П, телепню, не хвайні дівки, а Інночка і з великої букви. Хто вас таким манерам вчив? Навчися з дівчатами розмовляти!!!!
    P.S. Пан з такими манерами хоче виграти блогобитву та він третє місце не займе!!!!!

    Ото вже будемо видіти 😛 шановна панянка (чи паночка, чи пані) Інночка 🙂

  23. Gena Bukin 22.06.2011 пише:

    Я долучаюся до наших користувачів і голосую за Воробуса і зараз буду казати всім друзям хай за нього голосують.
    Воювати так воювати. А пану П скажу хай не тішиться. Автора в обіду не дамо!!!
    Спам так спам!!!

  24. Andr1y 22.06.2011 пише:

    Хтось не вміє програвати…

  25. Gena Bukin 22.06.2011 пише:

    Andr1y пише: Хтось не вміє програвати…

    А ти хто такий? Ти взагалі щось у змаганнях розумієш? Якщо сидіти і мовчати, то нічого у житті не здобудеш. Так було за совєтів, так є і зараз, так що замість того щоб захищати ти щось плетеш тут. 😈 😈 😈 😈

  26. Vorobus 22.06.2011 пише:

    Kiler пише:
    А чого автор засумував? Що він нічого не пише? Слава Воробусу!!!
    Ми все зробимо щоб ти переміг бачу народ підписується, всі за тебе!!! Що там того пана П обігнати? Та нема що

    Автор займається дослідженням нових сфер життя і написанням нових цікавих статей!!! Захочуть люди щоб я виграв, то так воно і буде. Ні, то ні!!! Мені не 15 років, щоб я сильно переживав!!! Я свою думку висловив!!! 😉

  27. Andr1y 22.06.2011 пише:

    Gena Bukin, не гарячкуйте. Почитайте краще ще раз уважно статтю автра.
    “Соціальні мережі я спамив, але не так масово”.

    Я зрозумів, що автор жаліється та те, що хтось більше накрутив собі голосів, ніж він.

    На сайті організатора не знайшов жодної згадки про правила участі на принципи головування. А значить, що все, що не заборонено є дозволеним. Не розумію, чого така істерика?

  28. Taras 22.06.2011 пише:

    Просто виставити лічильник лайфінтернету і все. В кого більша відвідуваність, той і переміг. Наскільки знаю, в цього блогу вона найбільша, тому Воробус – вітаю з перемогою!!! 😛

  29. Stakeholder 22.06.2011 пише:

    Я прочитав все попереднє і тупо ржу з цього спектаклю))), вже і сруться і бакланяться, і вже пан П тут ворогом став і сектантом))), ностальгія за совком, паралелі до помаранчевої революції, заклики голосувати і агітувати, всетаки в багато людішок тут думають пьятою точкою)). Повністю погоджуюсь з Тарасом, основний показник сайта це його відвідуваність, до чого тут якісь друзі з контактів, які можливо ні на один з блогів-учасників ніколи не заходили? Я розумію там всяка школота і малолєтки цього не розуміють, я дивуюсь як в цьому цирку беруть участь дорослі здавалось би люди.

  30. Arwenita 22.06.2011 пише:

    Просто всі переживають і висловлюють свою підтримку. У різний спосіб і різними словами.

  31. PVS 22.06.2011 пише:

    Taras пише: В кого більша відвідуваність, той і переміг.

    В тому-то і фокус, що ні… Звичайно є часка людей, яку Воробус як попросив проголосувати, так вони і ткнули за нього, але також є досить багато людей, які почитали список учасників, походили по сайтах і проголосували за той, який сподобався більше.
    Я автору вже пробував натякати – не помогло, то скажу прямо: порівняно зі статтями хоча б річної давності зараз іде відверто нудний матеріал! От і виходить, що розкручений бренд “воробус.ком” є заманухою на блогобитву, але в порівнянні з цікавими, проте не такими популярними, суперниками голосів самому Воробусу він дає не так багато, як він би міг розраховувати.

  32. PVS 22.06.2011 пише:

    P.S.

    Taras пише: В кого більша відвідуваність, той і переміг.

    Я б сказав: в кого після блогобитви ЗРОСТЕ відвідуваність – той і виграв 😉

  33. _Inna_ 22.06.2011 пише:

    PVS, оооо ще один знайшовся
    що то в тебе за блог такий про все і ні про що, ти його оновляєш скільки разів в століття? раз?

  34. Arwenita 22.06.2011 пише:

    Та нема ніякої різниці, хто переможе, крім хіба що травми власних амбіцій (але це скоріш за все автора цього блогу не стосується). Усі ті, хто були постійними читачами і коментаторами воробус. ком, ті ними і залишаться. Позитивний момент – участь у таких змаганнях додає відвідувачів 😉

  35. PVS 22.06.2011 пише:

    _Inna_ пише: що то в тебе за блог такий про все і ні про що,

    Я не хотів прив’язуватися до конкретної тематики, тому і написав перше, що в голову прийшло.

    _Inna_ пише: ти його оновляєш скільки разів в століття? раз?

    Я не оновляю його. Я його пишу. Побачив, почув щось цікаве – написав, в процесі роботи знайшов цікаву програму, несподівану проблему чи нестандартне рішення – написав.
    Писати текст просто “аби було” – не збирався з самого початку і зараз не збираюся.

    Подобається – читайте, не подобається – скажіть що не сподобалося, а робити якісь судження лише на основі частоти появи нових дописів, як на мене, просто нелогічно.

  36. De_Funker 22.06.2011 пише:

    🙂 з динамічною ip адресою і деякими навичками можна хоч мільйон раз проголосувати.
    Думаю хтось це просік і використав.

    Автору потрібно незважати на результати голосування, головне що у нас є достатньо відвідувачів, і не просто достатньо, а більше ніж у наших опонентів і тут вже як не фальсифікуй ми – ТОП 1 🙂

  37. PVS 22.06.2011 пише:

    De_Funker пише: ми – ТОП 1

    по версії UA Top Bloggers на даний момент все-таки TOP-2 😉

  38. Архіваріус 22.06.2011 пише:

    De_Funker, Цілком згоден з тобою. Результати голосування не важливі. Рейтинг Воробуса досить високий, і з того, що блогобитва буде програна не потрібно робити трагедії. Деколи програний бій буває набагато важливішим ніж перемога. Думаю, що відвідувачі блогу “Воробус” зуміють зробити правильні висновки. Ну і на сам кінець, думаю, що ця блогобитва була потрібна, в першу чергу автору сайту “Український інтернет”, який до цього часу був маловідомим, і таким чином заробив собі трохи популярності. 😀

  39. _Inna_ 23.06.2011 пише:

    PVS, Шановний! То чого базікаєш на інших різну маячню? Чомукоментарів не можу почитати? Чому дизайн як в туалеті? Для «аби було»?

  40. VIK 23.06.2011 пише:

    De_Funker пише: з динамічною ip адресою і деякими навичками можна хоч мільйон раз проголосувати.

    Ну якщо той сайт, де проводиться блогбитва, аналізує МАС-адресу, то тоді халява не пройде! Але думаю, що там такого немає і можна голосувати одній людині скільки завгодно, аби було бажання! 😀 😀 😀

  41. Andr1y 23.06.2011 пише:

    Проводив у свій час інтернет голосування. Допрацьовував стандартний плагін для WordPress. Тому можу із впевненістю сказати, що будь-яку голосувалку можна обманути.

    А система Polldaddy.com взагалі не дає жодних додаткових методів захисту від накруток крім збереження кукісів та ір.

  42. PVS 23.06.2011 пише:

    VIK пише: Ну якщо той сайт, де проводиться блогбитва, аналізує МАС-адресу, то тоді халява не пройде!

    Проржався!!! 😆
    сайт, де проводиться блогобитва в своїй статистиці максимум побачить mac-адресу шлюза провайдера чи хостера, але ажніяк не відправника. Блок по маках має сенс лише в локальній мережі.

  43. PVS 23.06.2011 пише:

    _Inna_ пише: PVS, Шановний! То чого базікаєш на інших різну маячню?

    Що конкретно з моїх слів є “базіканням маячні на інших”?

    _Inna_ пише: Чомукоментарів не можу почитати?

    Тому, що вони доступні лише зареєстрованим користувачам. Мені спілкування з анонімами достатньо в інших місцях. Свої думки я бажаю обговорювати з людьми, які справді мають що мені сказати (хоча б під псевдонімом). Зареєстрованим користувачам я, в свою чергу, пообіцяв мінімум цензури – відвертий мат і взаємні особисті образи я видалю, а конструктивна чи принаймні коректно висловлена критика – завжди будь ласка!

    _Inna_ пише: Чому дизайн як в туалеті? Для «аби було»?

    Не для “аби було”! Це мій туалет, зроблений своїми руками. Порівняно з попередніми “пробами пера” – далеко не найгірший варіант. Готовий вислухати всі пропозиції щодо покращення, але щоб не плодити флуд тут пропоную перенести дискусію в більш доречне місце:
    http://ban.lviv.ua/register.html
    Ласкаво просимо!

  44. Вони просто використовують блогерів для роскрутки свого преокту. Кому то взагалі треба і було б, за що боротись.

Написати коментар

Ваш email не публікуватиметься.


*