Секрети кохання - Блог про Львів

Секрети кохання

Секрети кохання

Народжуємося ми на той світ, вчимося, закохуємося, одружуємося і так далі. Без кохання нікуди – це стара істина, яка проста як світ.

Але, кохання дійсно повинно бути. Не так як зараз, що в юному віці одружаться, пересплять, думають що це кохання, а насправді – це просто було захоплення.

Починаються нудні процедури розлучення, страждання, бо можливо хтось і любив свою вже екс-половину, а найбільше у цих ситуаціях страждають діти, які не знають з ким бути. Люблять то вони обидвох батьків.

Сьогодні ми поговоримо на таку тему як: Секрети кохання.

Як зробити так, щоб зберегти своє кохання, від чого залежить його успіх?

Чому якщо ви подивитися на наших бабусь і дідусів, батьків, родичів, то побачите, що вони які би часи не були зберігали свою сім’ю, кохання, не розлучалися масово так як зараз.

А все дуже просто, вони мали свої секрети кохання. І що б там не говорили, ніби ми зараз багато знаємо, насправді ніфіга ми не знаємо. Досвід є досвід і він приходить з часом.

Набиратися його нам потрібно від старших людей.

Які ж складові кохання?

1. Свобода дій.

Якщо вашому партнерові потрібно піти на якусь зустріч, скажімо із випускниками чи поїхати на корпоратив не потрібно ніколи це заперечувати. Про ревнощі я вже мовчу. Взагалі вважаю, вони їх лишніми у нашому житті.

Також читайте:   Навіщо одружуватися або як Воробусу підсіли на вуха

Якщо у вас є взаємодовіра, чому ваш партнер має вам зраджувати.

2. Пошук спільних інтересів.

Всі добре розуміють, що завжди пристрасть не може бути. Приходить час і вона починає згасати. Чому так відбувається важко сказати, напевно швидше за все через те, що проводите багато часу разом. Можливо потрібно зацікавитися інтересами поливки, чому вона після цього не зробить так само.

3. Взаємоповага.

Перед тим як з кимось заводити серйозні стосунки спершу потрібно поважати цю людину, якою би вона не була. Тоді навіщо взагалі шось робити, якщо в розмові з нею ви кажете, що вона для вас все, а з подругами скажімо просто ганьбите.

Ага, поважайте думку іншої людини. Якщо для вас скажімо піти на дискотеку і бути до рання – це нормально, то це не означає, що це нормально для вашого партнера.

4. Любов.

Як же без неї. Що вам заважає говорити один одному компліменти, дарувати подарунки. Вам не складно і половинці приємно. Не потрібно бути занадто гордим, шо нехай спершу він(вона) скаже. Це ж маразм. Проявляйте ініціативу.

А сьогоднішню статтю я завершу словами: «Кохайте і будете коханими».

Дякую за увагу!!!

P.S. Висловлюю подяку людині із ніком Malyshka за надану нею ідею в написанні цієї статті.

Автор статті: Vorobus.



Також раджу прочитати:

коментарів - 59 може ще щось напишете?

  1. russo turisto 28.01.2011 пише:

    Любовь, это большой костер – не бросишь палку, потухнет!

  2. Ксю 28.01.2011 пише:

    Один з найважливіших факторів збереження кохання – це вміння йти на компроміси. А також вміння промовчати вчасно, коли хочеться під впливом емоцій висловити свій негатив (але нам буває так важко стриматися)…

  3. Архіваріус 28.01.2011 пише:

    Ксю пише: Один з найважливіших факторів збереження кохання – це вміння йти на компроміси.

    Один із найважливіших факторів кохання – це вміти кохати… 😀

  4. Malyshka 28.01.2011 пише:

    потрібно дарувати людям свою любов і невимагати нічого взамін!
    І не потрібно завжди в комусь шукати якісь недоліки і обвинувачувати! Любити потрібне не за… , а просто за те що вона є і поряд з тобою.

  5. Malyshka 28.01.2011 пише:

    велике дякую Воробусу за опубліковану статтю!

  6. Архіваріус 28.01.2011 пише:

    Malyshka пише: Любити потрібне не за… , а просто за те що вона є і поряд з тобою.

    Ось у цьому я з тобою абсолютно згоден. 😀

  7. Baba_Pitarda 28.01.2011 пише:

    Кохання – воно як пташка, затиснеш засильно в долоньці- задусиш, а розкриєш долоньку – полетить, але якщо ця пташка має бути твоєю- обовязково до тебе повернеться…

  8. Lolita 28.01.2011 пише:

    Ще за часів наших батьків, бабусь і дідусів розлучення вважалось чимось безсоромним і тому не розлучались коли виникали якісь складні проблеми в стосунках чи просто в сім’ї а все переживали разом. Зараз же багато хто до одруження ставляться більш легковажно, одружились, не сподобалось чи виникли якісь проблеми – розвелись. Особливо засмучує те, що церква сьогодні також розлучає і шлюб можна взяти не один раз.
    Багатьом молодим закоханим парам на сьогодні не вистачає терпіння! Ну не хочуть люди вирішувати проблему, легше розвестись і знайти собі іншу чи іншого.

  9. Ксю 28.01.2011 пише:

    Lolita пише: Ще за часів наших батьків, бабусь і дідусів розлучення вважалось чимось безсоромним і тому не розлучались коли виникали якісь складні проблеми в стосунках чи просто в сім’ї а все переживали разом. Зараз же багато хто до одруження ставляться більш легковажно, одружились, не сподобалось чи виникли якісь проблеми – розвелись. Особливо засмучує те, що церква сьогодні також розлучає і шлюб можна взяти не один раз.
    Багатьом молодим закоханим парам на сьогодні не вистачає терпіння! Ну не хочуть люди вирішувати проблему, легше розвестись і знайти собі іншу чи іншого.

    Якщо кохання проходить – терпіти теж не вихід…

  10. Lolita 28.01.2011 пише:

    Ксю пише:
    Якщо кохання проходить – терпіти теж не вихід…

    Раніше може і багато терпіли, але набагато кращі стосунки в сім’ях були, а зараз і терпіти не хочуть і сімейне життя в багатьох не складається.
    Раніше також кохання проходило, але залишалась якась повага, якісь теплі почуття один до одного, врешті решт діти були і тому зберігали сім’ї, а зараз того ніхто не цінує.
    Теперішня молодь не хоче вирішувати проблеми, не хоче йти на поступки, десь щось стерпіти, десь промовчати, тому і розводяться. А ще, розвід став для всіх звичайною буденністю і багато хто відчуває певну свободу дій. Якби заборонили розводи, чи не давали одружуватись другий раз, або ж (хоча це вже неможливо) відновились ці старі цінності, то молодь перед тим як одружуватись ДУЖЕ б добре подумала!!

  11. Ксю 28.01.2011 пише:

    Lolita пише: Ксю пише:
    Якщо кохання проходить – терпіти теж не вихід…
    Раніше може і багато терпіли, але набагато кращі стосунки в сім’ях були, а зараз і терпіти не хочуть і сімейне життя в багатьох не складається.
    Раніше також кохання проходило, але залишалась якась повага, якісь теплі почуття один до одного, врешті решт діти були і тому зберігали сім’ї, а зараз того ніхто не цінує.
    Теперішня молодь не хоче вирішувати проблеми, не хоче йти на поступки, десь щось стерпіти, десь промовчати, тому і розводяться. А ще, розвід став для всіх звичайною буденністю і багато хто відчуває певну свободу дій. Якби заборонили розводи, чи не давали одружуватись другий раз, або ж (хоча це вже неможливо) відновились ці старі цінності, то молодь перед тим як одружуватись ДУЖЕ б добре подумала!!

    Я з тобою повністю погоджуюся, але, як на мене, раніше терпіли не тому, що терпіння було більше, а тому що боялися суспільного осуду…А думка суспільства – то дуже погана рушійна сила.

  12. Lolita 28.01.2011 пише:

    Ксю пише: Я з тобою повністю погоджуюся, але, як на мене, раніше терпіли не тому, що терпіння було більше, а тому що боялися суспільного осуду…А думка суспільства – то дуже погана рушійна сила.

    Ну правильно,суспільство осуджувало тому що воно не розуміло як там можна робити. Раніше суспільство не було таке балуване і розвід був чимось страшним і перш ніж одружитись добре думали, тому що знали що це на все життя.
    А ще раніше люди (здебільшого дівчата) не знали як то можна мати більше одного партнера, а зараз перед тим як одружитись молоді люди хочуть нагулятись, а багато одружених людей вважають нормальним піти наліво або розвестись якщо нема сексуального потягу до другої половини, а це все тому, що зараз сімейні пари будуються здебільшого на сексуальній тязі а та тяга звісно що скоро проходить і крім неї нічого не залишається.
    А тепер питання: чим ліпше, що суспільство зараз практично нічого не осуджує? – нічим. Якби воно і зараз трохи осуджувало – то багато хто мав трохи того стиду щоб не робити дурниць.

  13. Lolita 28.01.2011 пише:

    Одна людина це особистість, а багато людей – це суспільство. Так ось, ці люди з того суспільства раніше були більш морально і духовно збагаччені і терпіння в них було однозначно більше, а зараз наше молоде суспільство має всі блага, стільки різного комфорту але так тим парам сімейним бідним погано живеться, що дехто не може й року прожити, тому я впевнена що терпіння зараз люди мають набагато менше, моральності і духовності також.

  14. Ксю 28.01.2011 пише:

    Lolita пише: А тепер питання: чим ліпше, що суспільство зараз практично нічого не осуджує? – нічим. Якби воно і зараз трохи осуджувало – то багато хто мав трохи того стиду щоб не робити дурниць.

    Мені дуже подобаються люди, які чітко знають, що є дурницею, а що є розумним і переконати вас в протилежному просто неможливо. Я дуже рада, що ти вважаєш, розлучення – це погано, а подружнє життя “до гробовой доски” – це добре…чесно, я теж мрію, щоб саме так в мене і склалося – щасливе сімейне життя…АЛЕ жити з людиною тільки з поваги і заради дітей дуже важко…треба і себе жаліти трохи. Звичайно, що повага та виключно щастя дітей робить тебе щасливим – це добре..але не думаю, що таких люде

  15. Ксю 28.01.2011 пише:

    соррі…продовжую…не думаю, що багато людей захочуть жити щастям інших. Я за те, щоб отримувати від подружнього життя задоволення і якщо такого задоволення не отримуєш, то тоді навіщо воно потрібне?!

  16. PVS 28.01.2011 пише:

    Ксю пише: якщо такого задоволення не отримуєш, то тоді навіщо воно потрібне

    Як ти вважаєш: скільки жінок при родах отримують задоволення? (Мазохісти, звичайно, існують, але їх зовсім не більшість). А питання “навіщо воно потрібне” чомусь не задає ніхто….

    Жодна людина не проти жити отримуючи лише задоволення, але так не буває 🙁 В подружньому житті теж можуть виникати якісь незгоди, але їх треба переживати разом (ну бодай спробувати).

    Я так думаю! (С)х/ф “Мимино”

  17. Lolita 28.01.2011 пише:

    А ще я вважаю, щоб добре жити в сімейному житті – потрібно шукати людину в якої будуть такі самі погляди як в вас, тому що якщо будуть різні погляди то й недорозуміння і сварки почнуться зразу !!!
    Я не знаю як в мене складеться сімейне життя, але я вже чітко визначила для себе пріорітети.
    Мені ще дуже подобається поговорка “Хорошая женщина, выходя замуж, обещает счастье, дурная – ждет его”

  18. Ксю 28.01.2011 пише:

    PVS пише: Як ти вважаєш: скільки жінок при родах отримують задоволення? (Мазохісти, звичайно, існують, але їх зовсім не більшість). А питання “навіщо воно потрібне” чомусь не задає ніхто….

    Так , давайте, всі жити за принципом – жити нещасливо – це істинна мета. Я не думаю, що сімейне життя – це казка, розумію, що виникають труднощі і абсолютно погоджуюся, що ці труднощі треба переборювати. Але якщо вже нема” ми”, а є два окремих я, то це вже нецікаво і непотрібно.

    Lolita пише: А ще я вважаю, щоб добре жити в сімейному житті – потрібно шукати людину в якої будуть такі самі погляди як в вас, тому що якщо будуть різні погляди то й недорозуміння і сварки почнуться зразу !!!
    Я не знаю як в мене складеться сімейне життя, але я вже чітко визначила для себе пріорітети.
    Мені ще дуже подобається поговорка “Хорошая женщина, выходя замуж, обещает счастье, дурная – ждет его”

    Всі хочуть знайти своє щастя, і саме зараз в сучасному житті люди намагаються вже з розумом шукати свою половинку, вже ніхто не зважає на вік, і я дуже рада, що вже менше зважають на думку оточуючих, а думають своєю головою. Повірте, що я знаю багато людей, які одружувалися, стояли на “рушничку щастя” і свято вірили, що це на все життя, але їхні сподівання не справджувалися, нажаль…але це не кінець світу і є у таких людей ще шанс знайти своє щастя, нехай і не з першого разу.

    Lolita пише: Я не знаю як в мене складеться сімейне життя, але я вже чітко визначила для себе пріорітети.

    Це дуже добре, що пріорітети є, головне, щоб життя їх не ламало…

    Lolita пише: Мені ще дуже подобається поговорка “Хорошая женщина, выходя замуж, обещает счастье, дурная – ждет его”

    Це напевно придумали чоловіки…:)
    Але я хочу і дарувати щастя, і отримувати його…

  19. Vorobus 28.01.2011 пише:

    Шановні колеги!!!! Можна я також свою думку скажу. Ви подивіться який зараз народ. Я вам скажу з двох ракурсів: з інтернету і реального життя.

    Почнемо з першого.

    От сидять люди в неті, чого сидять? Звісно що там є багато знайомих, так і що з того. Невже так важко комусь написати як у тебе справи, зробити комплімент людині? Їй буде приємно і за вас добрим словом згадають. За це не треба нічого платити за що зараз так всі бояться. Банальне привіт сказати, як справи.

    Реальне життя.

    Досить часто при знайомстві з протилежною статтю люди один перед одним хочуть показати хто крутіший, хто де більше був, хто більше машин має. Це все фігня. А я нігде не був і що з того, і я бідний. То що це означає, що я маю не виходити на люди? Достатньо просто бути простою людиною, якою ти є у буденному житті і намагатися зрозуміти захоплення людини, яка поруч з тобою.

    Далі…

    Одруження.

    Як подивлюся на справи з цим мені аж смішно стає. Не встигло молоко на губах висохти, вже заміж хоче. Дітей народять, а потім вони мордуються, бо батьки хочуть іншого партнера, не зійшлися характером так модно говорити.

    І насамкінець любов. Кого я люблю не знає ніхто і не знатиме. 😀

    Це я так по приколу сказав.

  20. Lolita 28.01.2011 пише:

    Ксю, якщо тебе цікавить ДУЖЕ інтересне і повчальне відео про сімейне життя, обов’язки жінки і чоловіка, виховання дитини згідно з ведичними знаннями, то пишіть мені вконтакті і я дам вам ссилку на скачування: http://vkontakte.ru/id7724522

  21. Lolita 28.01.2011 пише:

    Ксю, якщо тебе цікавить ДУЖЕ інтересне і повчальне відео про сімейне життя, обов’язки жінки і чоловіка, виховання дитини згідно з ведичними знаннями, то пишіть мені вконтакті і я дам вам ссилку на скачування

  22. Narcus 28.01.2011 пише:

    Стаття досить цікава і дійсно життєва!!! Для мене основними факторами є взаєморозуміння – взаємоповага – взаємне і вірне кохання!!! І де ж мені таку чарівну дівчину знайти 🙂

  23. Malyshka 28.01.2011 пише:

    та дівчат чарівних є багато=) просто треба добре шукати

  24. Malyshka 28.01.2011 пише:

    Воробус: Реальне життя.

    Досить часто при знайомстві з протилежною статтю люди один перед одним хочуть показати хто крутіший, хто де більше був, хто більше машин має. Це все фігня. А я нігде не був і що з того, і я бідний. То що це означає, що я маю не виходити на люди? Достатньо просто бути простою людиною, якою ти є у буденному житті і намагатися зрозуміти захоплення людини, яка поруч з тобою.

    Я тобі скажу це дійсно правда потрібно завжди бути простішим, як тобі буде з людиною цікаво тобі буде всерівно хто вона і що!!!
    І ти завжди з нею будеш себе почувати комфортно

  25. Vorobus 28.01.2011 пише:

    Malyshka пише:
    Я тобі скажу це дійсно правда потрібно завжди бути простішим, як тобі буде з людиною цікаво тобі буде всерівно хто вона і що!!!
    І ти завжди з нею будеш себе почувати комфортно.

    Ну я з тобою не можу не погодитися. А що з себе строїти хто-зна кого? Який би ти там не був крутий, завжди знайдеться крутіший від тебе.

    А щодо кохання – просто треба довіряти один одному. А дівчатам дарувати квіти і любов. Отак от. 🙂

  26. Malyshka 28.01.2011 пише:

    Vorobus, так дівчатам завжди від квітів приємно,
    але я тобі скажу просто потрібно приділити їй увагу сказати якись комплімент і деколи піти на компроміс або поступитись!!! Особисто я це ціную! І потрібно частіше робити перший крок або крок назустріч=)

  27. PVS 28.01.2011 пише:

    Lolita пише: ДУЖЕ інтересне і повчальне відео про сімейне життя, обов’язки жінки і чоловіка, виховання дитини згідно з ведичними знаннями

    Камасутра? 😀

  28. Lolita 28.01.2011 пише:

    Ні, це не камасутра :-)В камасутрі є як робити дітей, а не як виховувати

  29. Lolita 28.01.2011 пише:

    Ксю пише:
    Але я хочу і дарувати щастя, і отримувати його…

    Дарувати щастя – це означає що кохана людина буде щаслива і скоріш за все також захоче для вас зробити щось приємне.
    На жаль, зараз більшість живуть за принципом – ти мені нічого не робиш і я тобі нічого робити не буду!

  30. Vorobus 28.01.2011 пише:

    Malyshka пише: Vorobus, так дівчатам завжди від квітів приємно,
    але я тобі скажу просто потрібно приділити їй увагу сказати якись комплімент і деколи піти на компроміс або поступитись!!! Особисто я це ціную! І потрібно частіше робити перший крок або крок назустріч=)

    Ну явно не другий крок. Ви думаєте дівчата не мріють мати біля себе коханого, який би любив її. Ясно що так. А ще є така річ як сором’язливість. Це взагалі мені аж смішно. Так як будеш в хаті сидіти і чекати коли до тебе прийдуть то помиляєшся. Прийде хіба працівниця Львівенерго за показником лічильника. 🙂

  31. Vorobus 28.01.2011 пише:

    Lolita пише: Ні, це не камасутра В камасутрі є як робити дітей, а не як виховувати

    Кидай сюди заценимо.

  32. Lolita 28.01.2011 пише:

    я б кинула, але ссилки не публікуються 🙁

  33. Malyshka 28.01.2011 пише:

    Vorobus,
    =)))))) та дома ніхто не сидить я так думаю.
    Ти просто не зрозумів просто деколи хлопці чекають від дівчат не знати чого. Я розумію що дівчата теж не можуть з неба погоди чекати! Ось ще в мене питання: ви що дійсно маєте таку соромязливість?

  34. Vorobus 28.01.2011 пише:

    Malyshka пише: Vorobus,
    =)))))) та дома ніхто не сидить я так думаю.
    Ти просто не зрозумів просто деколи хлопці чекають від дівчат не знати чого. Я розумію що дівчата теж не можуть з неба погоди чекати! Ось ще в мене питання: ви що дійсно маєте таку соромязливість?

    яяяяяяяяяяяяяяяяяяяя? 😀

  35. Malyshka 28.01.2011 пише:

    Vorobus, нє я так взагальному=)

  36. Vorobus 28.01.2011 пише:

    Malyshka пише: Vorobus,
    =)))))) та дома ніхто не сидить я так думаю.
    Ти просто не зрозумів просто деколи хлопці чекають від дівчат не знати чого. Я розумію що дівчата теж не можуть з неба погоди чекати! Ось ще в мене питання: ви що дійсно маєте таку соромязливість?

    Та різні люди бувають, одні встидаються заговорити до дівчини, інші аж забагато говорять. Це як вже ти з природи є.

    Та нічого там хлопці не чекають, головне щоб розумна була і вихована. 🙂

  37. Narcus 28.01.2011 пише:

    Vorobus пише: Шановні колеги!!!! Можна я також свою думку скажу. Ви подивіться який зараз народ. Я вам скажу з двох ракурсів: з інтернету і реального життя.
    Почнемо з першого.
    От сидять люди в неті, чого сидять? Звісно що там є багато знайомих, так і що з того. Невже так важко комусь написати як у тебе справи, зробити комплімент людині? Їй буде приємно і за вас добрим словом згадають. За це не треба нічого платити за що зараз так всі бояться. Банальне привіт сказати, як справи.
    Реальне життя.
    Досить часто при знайомстві з протилежною статтю люди один перед одним хочуть показати хто крутіший, хто де більше був, хто більше машин має. Це все фігня. А я нігде не був і що з того, і я бідний. То що це означає, що я маю не виходити на люди? Достатньо просто бути простою людиною, якою ти є у буденному житті і намагатися зрозуміти захоплення людини, яка поруч з тобою.
    Далі…
    Одруження.
    Як подивлюся на справи з цим мені аж смішно стає. Не встигло молоко на губах висохти, вже заміж хоче. Дітей народять, а потім вони мордуються, бо батьки хочуть іншого партнера, не зійшлися характером так модно говорити.
    І насамкінець любов. Кого я люблю не знає ніхто і не знатиме.
    Це я так по приколу сказав.

    Я тебе прекрасно розумію!!! Але в теперішній час 80% людей хочуть успішно відгуляти весілля-і декому навіть все одно що їй-чи йому 20років-а виходять заміж чи женяться на 60-літніх-і це все за матеріальні цінності!!! Сьогдні маєш гроші всі тебе люблять-кохають-дзвонять-завтра нема – всі дуже скоро розлюбили-ти вже не колега!!! Я рахую що це не правильно!!! Звичайно хочеться жити як найкраще але в першу чергу треба цінувати кохану людину ну і стримитися до золотого майбутнього і золотого весілля 🙂

  38. Malyshka 28.01.2011 пише:

    Vorobus, але я тобі скажу ще залежно, що хлопець чекає від дівчини не завжди хлопцям буває достатньо розумності і вихованості! Але розум приходить з віком=)

  39. Narcus 29.01.2011 пише:

    Vorobus пише: Malyshka пише: Vorobus, так дівчатам завжди від квітів приємно,
    але я тобі скажу просто потрібно приділити їй увагу сказати якись комплімент і деколи піти на компроміс або поступитись!!! Особисто я це ціную! І потрібно частіше робити перший крок або крок назустріч=)

    Ну явно не другий крок. Ви думаєте дівчата не мріють мати біля себе коханого, який би любив її. Ясно що так. А ще є така річ як сором’язливість. Це взагалі мені аж смішно. Так як будеш в хаті сидіти і чекати коли до тебе прийдуть то помиляєшся. Прийде хіба працівниця Львівенерго за показником лічильника.

    А може це твоє буде – якась молода перспективна!!! 🙂

  40. Malyshka 29.01.2011 пише:

    знаєте сьогодні гроші є завтра їх нема! Але багато цього е розуміють! Все з часом! ну проживе вона з тим 60- літнім певний час але вона щасливою не буде! Але для кожнного своє щастя! Все таки не все купляється і не все в грошах заключається! Не можна жити тільки матеріальним!

  41. Narcus 29.01.2011 пише:

    АЛЕ ЖИВУТЬ І ЦЕ БІЛЬШІСТЬ!!! І ВСЕ ВОНИ ПРЕКРАСНО РОЗУМІЮТЬ НА ЩО ЙДУТЬ!!! В ЦІЛОМУ ЦЯ СТАРША ЛЮДИНА НІКОГО НЕ ЦІКАВИТЬ – ЦІКАВЛЯТЬ МАТЕРІАЛЬНІ ЦІННОСТІ І ВСЕ!!! А ТАМ ДЕСЬ І НА ЛЄВО МОЖНА ПІТИ-ЩОБ ТРІШКИ ОЩАСЛИВИЛИ В СЕКСІ 🙂

  42. Malyshka 29.01.2011 пише:

    А тут секс з коханням путати не треба!!! це зовсім різне!!!
    Сімя і любовниця чи любовник це зовсім інше!
    І це вже не буде нормально! Потрібно буде постійно обманювати!
    А від брехні тільки всім гірше! Завжди краще сказати та як все є!
    І взагалі від такого життя точно щасливим не будеш! Але для кожного своє щастя! Я особисто кажу як я думаю!!!!

  43. Narcus 29.01.2011 пише:

    Malyshka пише: А тут секс з коханням путати не треба!!! це зовсім різне!!!
    Сімя і любовниця чи любовник це зовсім інше!
    І це вже не буде нормально! Потрібно буде постійно обманювати!
    А від брехні тільки всім гірше! Завжди краще сказати та як все є!
    І взагалі від такого життя точно щасливим не будеш! Але для кожного своє щастя! Я особисто кажу як я думаю!!!!

    Та шо ви не кажите що СЕРЙОЗНО секс і кохання різні-Дякую-не знав!!! Уважно читай коменти і слідкуй за смайлами!!! А пізніше кажи хто з чим і шо путає!!!

  44. Malyshka 29.01.2011 пише:

    Narcus, знаєш я не буду сперечатись!!!!!! Бо кожний має свою думку!!!!!! І її треба поважати!
    Ти рахуєш що секс і кохання це одне й те саме? Ну я просто хочу почути думку про це!

  45. PVS 29.01.2011 пише:

    -Поруччик, Вы меня любите?
    -А чем я сейчас занимаюсь?!!

  46. Narcus 29.01.2011 пише:

    Malyshka пише: Narcus, знаєш я не буду сперечатись!!!!!! Бо кожний має свою думку!!!!!! І її треба поважати!
    Ти рахуєш що секс і кохання це одне й те саме? Ну я просто хочу почути думку про це!

    А хто тобі сказав що це одне й те саме???

  47. Malyshka 29.01.2011 пише:

    Narcus читай уважно!!!! там знак питання=)))))

  48. Narcus 29.01.2011 пише:

    Malyshka
    Ось вам відрповідь на ваше запитання—- ні -надіюсь я задовільнив вашу потребу!!! 🙂

  49. Malyshka 29.01.2011 пише:

    Narcus, іменно це я хотіла почути!!!!!!!

  50. Narcus 29.01.2011 пише:

    Я дуже радий що задовільнив ваші бажання!!! 😀 😈

  51. Архіваріус 29.01.2011 пише:

    Власне Воробус зачепив цікаву проблему, але є речі, які розділити не можливо. Повага, любов, секс, щастя і т.д., але кожен повинен зрозуміти, що всі ці речі створюються вами, і якщо ви не в силах цього створити, то це говорить тільки про те, що ви даремно живете на цій грішній землі. 😀

  52. дaнило 29.01.2011 пише:

    кохайтесь і будьте коханими 8)

  53. russo turisto 29.01.2011 пише:

    А ты меня любила и часто говорила,
    Что жизнь блатная хуже чем отрава.
    :mrgreen:

  54. zars 29.01.2011 пише:

    Але дівки вальнули коментарів на морально-неетичні теми. Без пляшки тут дупля не різанеш… Дівчата! Не тре так багато думати!
    Життю радіти потрібно! …І всьо буде чотко. …Вище симпотні носики і… спіднички!!!

  55. Narcus 29.01.2011 пише:

    Немає сексу-немає кохання 😀 😈 !!!

  56. Пан П 29.01.2011 пише:

    Ой яка цікава тема Воробусе.
    Кохання то коли двое дивляться не один на одного, а в одну сторону. Так писав Екзюпері і я з ним абсолютно погоджуюсь. Але ще додам від себе, що найкраще коли цією стороною є Бог. І найщасливішими є сім’ї з глибокою Вірою, де чоловік і дружина ставляться один до одного та своїх дітей згідно Біблійних (чи Ведичних, якщо то в Індії 🙂 законів.
    “Покине тому чоловік батька й матір, і пристане до дружини своєї, – і будуть обоє вони одним тілом – Євангеліє.

  57. Gena Bukin 31.01.2011 пише:

    На даний час такого поняття як кохання зараз не має, є поняття гроші. Тому ніколи бідний із багатим жити не буде, яке би кохання не було.

    Це моя думка.

  58. Gena Bukin 31.01.2011 пише:

    Lolita пише: А ще я вважаю, щоб добре жити в сімейному житті – потрібно шукати людину в якої будуть такі самі погляди як в вас, тому що якщо будуть різні погляди то й недорозуміння і сварки почнуться зразу !!!
    Я не знаю як в мене складеться сімейне життя, але я вже чітко визначила для себе пріорітети.
    Мені ще дуже подобається поговорка “Хорошая женщина, выходя замуж, обещает счастье, дурная – ждет его”

    А ти вже заміжня? Так для цікавості питаю. Бо просто якщо так, то маєш якийсь досвід.

Написати коментар

Ваш email не публікуватиметься.


*