Паспорт як Фігаро - Блог про Львів

Паспорт як Фігаро

Паспорт як Фігаро

Досить часто як у Воробуса, так і в інших моїх знайомих були такі випадки, коли без паспорта було неможливо вийти на вулицю.

Чому так? Все просто, вас або міліція зупиняла на вулиці й просила документи, або ж просто не хотіли продати алкогольні напої у магазині.

Воробус довго думав над цієї публікацією і сьогодні висловить свою думку про те, що робити у подібних ситуаціях.

Отже, автор блогу вже почав забувати за тему паспорта аж до поки кілька днів тому свою історію не розповів мій хороший колега.

Було це так. Приїхали до мого товариша на свята в гості родичі, звісно він захотів накрити їм святковий стіл, пішов у магазин за вином, стоїть в черзі, підходить його черга, колега просить продати вино, а у відповідь чує слова, цитую: «А вам є 18-ть років?».

Сміх та й годі, бо моєму колезі, до слова, вже стукнуло не багато, не мало, а двадцять сім. Невже продавець така тупа, що не бачить по рисах обличчя що людина старша? І не треба тут все зводити до гумору, що мол це комплімент, так дівчина залицяється тощо.

Якби вона залицялася, то би не пінилася коли їй роблять слушне зауваження. А чого тут нервуватися? По собі знаю, як це бути коли люди тебе чекають, а ти починаєш виясняти питання скільки тобі років.

Також читайте:   Матраци для дітей різного віку в Інтернет-магазині Магдек

Те саме і з правоохоронними органами. Мене особисто дуже бісить коли до тебе вони підходять і вимагають документи. Пам’ятаю мав випадок, пішов бігати в парк, а тут міліція з вимогою показати документи.

Ну, по-перше, для чого я маю пред’являти документи? Я що в чомусь підозрююся? Ну, яка мудра людина буде йти бігати з паспортом? Щоб його згодом загубити?

Люди добре знають, який потім будуть мати геморой із виробленням нового паспорта.

Коли кажеш подібне правоохоронним органам, то чуєш у відповідь що треба мати хоча б посвідчення водія, читацький квиток і так далі.

Питання знову ж таки, для чого? Водійські права як загубиш, то думаєте легше відновити?

От сидять наші депутати у Верховній Раді, протирають штани та отримують великі зарплати. Можна вже придумати який-небудь, локальний документ, який би звільняв людей від проблеми постійно носити із собою паспорт.

У ньому би вказувалося прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання і коли його загубиш не було би жодних проблем його відновити.

А так поки що, що маємо – те маємо. Йдеш у магазин і не знаєш чи тобі продадуть пляшечку пива чи ні, бо дівчинка приїхала з провінції і не знає чи дитині 40 чи 15.

Так завжди не буде, буде ще гірше?

Автор статті: Vorobus.



Також раджу прочитати:

коментарів - 12 може ще щось напишете?

  1. vrubli 12.01.2014 пише:

    Не погоджусь з тобою, Воробусе!
    Дуже правильно роблять, що перевіряють документи коли купуєш спиртне!
    Це – їхній обов’язок і вони його добросовісно виконують.
    Я в Європі була не раз очевидцем де помітно старша людина представляла документи аби їй продали спиртне. І нічого, живуть собі так в Європі, з документами і не ображаються.
    А в нас от зляться, бо на лобі не написано скільки років.
    Чи по-вашому краще, щоб діялось те що діється: продаж алкоголю неповнолітнім, абсолютно таки дітям?
    В нас найгірші показники дітей алкоголіків.
    Тому таки варто “прикрити” цю сферу і встановити жорсткий нагляд.
    Я абсолютно підтримую перевірки документів.

  2. Vorobus 12.01.2014 пише:

    vrubli, а що скажеш на рахунок міліції? 8)

  3. Vorobus 12.01.2014 пише:

    vrubli, є сотні випадки продажу неповнолітнім, я думаю людину 30-ть років та 15-ть вже відрізнити можна, хоча б по тій же бороді 😉

  4. vrubli 12.01.2014 пише:

    Vorobus, стосовно міліції судити не можу, бо мені ще такі випадки не траплялись, тому не маю особистого досвіду у цій справі.
    Скільки б на вигляд не було років – запитати документ її обов’язок.
    І носити щось при собі не так вже й складно, щодо загублення – охайному треба бути, а сіяти власні речі де попало.

  5. Vorobus 12.01.2014 пише:

    vrubli, не згоден, з паспортом ходити де лише завгодно – маячня.

  6. Lacost 12.01.2014 пише:

    а нащо паспорт, достатньо ксерокопії його. І нема ніякого ризику, і проблем менше.

  7. Stakeholder 13.01.2014 пише:

    vrubli, якщо ти під “Європою” маєш на увазі Італію, то в Італії є CІ як внутрішній документ, і ніхто не носиться з паспортом як дурак.

  8. vrubli 13.01.2014 пише:

    Stakeholder, а по-твоєму carta d’identità це не паспортні дані? Документ, який надає італійцю право в’їзду в інші країни, участь у виборах та при наявності якого відкриваються банківські рахунки.
    Інша річ те, що вона не має 16 сторінок, як український паспорт.
    Якщо не паспорт, то при собі можна мати інші документи.

  9. Vorobus 13.01.2014 пише:

    Lacost, а чого варіант, щось і не подумав. ❓

  10. Stakeholder 13.01.2014 пише:

    vrubli, а я по що? про це і мова, що вона заміняє паспорт, але її набагато менш проблематичніше відновити, в Україні є такий документ? :rolleyes:

  11. vrubli 13.01.2014 пише:

    Stakeholder, йдеться не про те, як важко виробити нові документи. Тоді стаття мала б бути, що треба вносити зміни у законодавчу базу, що регулює заміну документів при їх втраті. А тут про те, що продаж алкогольних напоїв та інших виробів має відпускатись лише при наявності документів.

  12. PVS 14.01.2014 пише:

    Stakeholder, Документ в розмір пластикової картки, який заодно підтверджує твій вік в Україні є. Водійські права називається.

    Причому на даний момент його отримання ніяк не залежить від інших знань чи вмінь — приходиш і купуєш 😀
    І навіть якщо вмієш водити машину і правила знаєш — все одно купуєш 🙁

Написати коментар

Ваш email не публікуватиметься.


*